Danske Spil sikrer persondata til EU-persondataforordninghttp://www.nnit.dk/KundeCases/Sider/Danske-Spil-sikrer-persondata-til-EU-persondataforordning.aspxDanske Spil sikrer persondata til EU-persondataforordningDet er afgørende for Danske Spils forretning, at kunderne har tillid til datasikkerheden. Derfor er spiludbyderen godt i gang med EU’s persondataforordning, så kunderne kan stole på, at deres følsomme data forbliver sikre.http://www.nnit.dk/KundeCases/Sider/Danske-Spil-sikrer-persondata-til-EU-persondataforordning.aspx
Gode beslutninger kræver grundig analysehttp://www.nnit.dk/KundeCases/Sider/Gode-beslutninger-kræver-grundig-analyse.aspxGode beslutninger kræver grundig analyseI to vidt forskellige sammenhænge bad Thomas Cook Airlines Scandinavia NNIT om at undersøge nye it-løsninger. Begge gange var resultaterne overraskende.http://www.nnit.dk/KundeCases/Sider/Gode-beslutninger-kræver-grundig-analyse.aspx
Lemvigh-Müller øger effektiviteten med SAP Fiorihttp://www.nnit.dk/KundeCases/Sider/Lemvigh-Müller-øger-effektiviteten-med-SAP-Fiori.aspxLemvigh-Müller øger effektiviteten med SAP FioriSom implementeringspartner valgte Lemvigh-Müller NNIT, som i forvejen fungerede som rådgiver og leverandør af diverse SAP-ydelser til Lemvigh-Müller. Valget af NNIT er begrundet i NNIT’s ekspertisehttp://www.nnit.dk/KundeCases/Sider/Lemvigh-Müller-øger-effektiviteten-med-SAP-Fiori.aspx
Taktiktavle giver DSB nyt syn på it-strategienhttp://www.nnit.dk/KundeCases/Sider/Taktiktavle-giver-DSB-nyt-syn-på-it-strategien.aspxTaktiktavle giver DSB nyt syn på it-strategienEn taktiktavle inspireret af fodboldverdenen har givet DSB’s CIO en ny metode til at arbejde strategisk med ithttp://www.nnit.dk/KundeCases/Sider/Taktiktavle-giver-DSB-nyt-syn-på-it-strategien.aspx
Traditionelt kunde-leverandør-forhold er forvandlet til givtigt partnerskabhttp://www.nnit.dk/KundeCases/Sider/Traditionelt-kunde-leverandør-forhold-er-forvandlet-til-givtigt-partnerskab.aspxTraditionelt kunde-leverandør-forhold er forvandlet til givtigt partnerskabGennem et fælles initiativ har pensionsselskabet PFA og NNIT skabt et succesfuldt partnerskab på it-området. Gensidig tillid baseret på åben og ærlig kommunikation og fælles planlægning har afløst tidligere tiders kontrolbaseret kunde/leverandør-relation.http://www.nnit.dk/KundeCases/Sider/Traditionelt-kunde-leverandør-forhold-er-forvandlet-til-givtigt-partnerskab.aspx
Søg job i JYSK på mobilenhttp://www.nnit.dk/KundeCases/Sider/Søg-job-i-JYSK-på-mobilen.aspxSøg job i JYSK på mobilenEnkelt, hurtigt og direkte. Det var kravene til den it-løsning, der skal understøtte rekruttering af medarbejdere til JYSK-butikker i 17 lande. Svaret blev en mobilløsning, der er direkte koblet op på koncernens SAP-system.​http://www.nnit.dk/KundeCases/Sider/Søg-job-i-JYSK-på-mobilen.aspx
Service requests er sat på skinner hos DSBhttp://www.nnit.dk/KundeCases/Sider/Service-requests-er-sat-på-skinner-hos-DSB.aspxService requests er sat på skinner hos DSBDa DSB outsourcede dele af sin it til NNIT, blev processerne for service requests sat på en prøve. Dialog og to målrettede projekter har efterfølgende sat processen på skinner igen.​​ http://www.nnit.dk/KundeCases/Sider/Service-requests-er-sat-på-skinner-hos-DSB.aspx
Outsourcing af applikationer reducerer omkostningerne til drift og vedligeholdelse og forbedrer supportenhttp://www.nnit.dk/KundeCases/Sider/Outsourcing-af-applikationer-reducerer-omkostningerne-til-drift-og-vedligeholdelse-og-forbedrer-supporten.aspxOutsourcing af applikationer reducerer omkostningerne til drift og vedligeholdelse og forbedrer supportenFokus på øget effektivitet drev behovet for at reducere omkostningerne for håndtering af flere forretningsapplikationer, og samtidig forbedre fleksibilitet, skalerbarhed og serviceniveau - Lundbeck besluttede at outsource applikationerne.http://www.nnit.dk/KundeCases/Sider/Outsourcing-af-applikationer-reducerer-omkostningerne-til-drift-og-vedligeholdelse-og-forbedrer-supporten.aspx
Scandlines har fingeren på forretningens pulshttp://www.nnit.dk/KundeCases/Sider/Scandlines-har-fingeren-på-forretningens-puls.aspxScandlines har fingeren på forretningens pulsEt langt mere indgående indblik i forretningen kombineret med helt nye muligheder for at styre og målrette marketingaktiviteter. Det er resultatet af et Business Intelligence-projekt (BI), hvor rederiet Scandlines med assistance fra NNIT har implementeret QlikView som et centralt it-værktøj til monitorering og optimering af rederivirksomhedens daglige forretning.http://www.nnit.dk/KundeCases/Sider/Scandlines-har-fingeren-på-forretningens-puls.aspx