Cases

​​

 

 

Case: Sundhed.dk - Borgernes sundhedsportalhttp://www.nnit.dk/Cases/Sundhed.dk - Borgernes sundhedsportal.pdfCase: Sundhed.dk - Borgernes sundhedsportalOffentlig sektor”De månedlige omkostninger er faldet med 80 %.” Lars Carstensen, Sundhed.dk
Artikel: Scandlines har fingeren direkte på forretningens pulshttp://www.nnit.dk/Cases/NNIT_Scandlines_har_fingeren_direkte_paa_forretningens_puls.pdfArtikel: Scandlines har fingeren direkte på forretningens pulsEnterprise”QlikView har gjort en stor forskel for os gennem automatisering af vores rapportering. Vi har hele tiden fingeren på pulsen i forhold til, hvor vi salgsmæssigt ligger placeret både i forhold til budget og de foregående år.” Mikael Kragh, Scandlines
Case: SAP Mobility hos Lemvigh-Müllerhttp://www.nnit.dk/Cases/NNIT_Lemvigh-Muller_SAP_Fiori.pdfCase: SAP Mobility hos Lemvigh-MüllerEnterpriseLemvigh-Müller øger effektiviteten med SAP Fiori
Artikel: Traditionelt kunde/leverandør-forhold er forvandlet til givtigt partnerskabhttp://www.nnit.dk/Cases/NNIT_A4_PFA_Partnerskab_DK_Article.pdfArtikel: Traditionelt kunde/leverandør-forhold er forvandlet til givtigt partnerskabFinans”En central etape i PFA’s it-rejse er, at pensionsselskabet går fra en situation med to outsourcing-leverandører af de centrale it-systemer, til at leverancen af systemerne samles hos NNIT." Susan Blitz, PFA
Case: Migrering af data til NNIT servere og systemopdatering til Microsoft for HK Danmarkhttp://www.nnit.dk/Cases/Migrering af data til NNIT servere og systemopdatering til Microsoft for HK Danmark.pdfCase: Migrering af data til NNIT servere og systemopdatering til Microsoft for HK DanmarkOffentlig sektor”99 % af brugerne opdagede ikke overførslen. At flytte alt det, uden at det hele kollapsede, var en enorm bedrift.” Jan Michaelsen, HK Danmark
Case: Civilstyrelsens informationssystem for kundgørelse af lovehttp://www.nnit.dk/Cases/Civilstyrelsens informationssystem for kundgørelse af love.pdfCase: Civilstyrelsens informationssystem for kundgørelse af loveOffentlig sektor”Hvis en lov skal kundgøres hurtigt er vi i stand til det nu.” Søren Broberg Nielsen, Civilstyrelsen
Case: Outsourcing af applikationer reducerer omkostningerne til drifthttp://www.nnit.dk/Cases/Case_Lundbeck_Application Outsourcing.PDFCase: Outsourcing af applikationer reducerer omkostningerne til driftLife sciencesDa Lundbeck i 2014 lancerede koncernens effektiviseringsprogram "Fit for the Future", var it-afdelingen den første afdeling, der kom under luppen. Med dette fokus på øget effektivitet identificeredes behovet for at reducere omkostningerne til support til de mange forretningsapplikationer og samtidig øge fleksibiliteten, skalerbarheden og serviceniveauet.
Case: BRFkredits interne kunderådgivningsportalhttp://www.nnit.dk/Cases/BRFkredits interne kunderådgivningsportal.pdfCase: BRFkredits interne kunderådgivningsportalFinans”Salgsfasen var præget af en holdånd, et engagement og en professionalisme, som vi ikke oplevede hos konkurrenterne.” Tom Palving, BRFkredit
Case: Bang & Olufsen SAP-migreringsprojekthttp://www.nnit.dk/Cases/Bang og Olufsen SAP-migreringsprojek.pdfCase: Bang & Olufsen SAP-migreringsprojektEnterprise”Det er vigtigt for os at have en god kemi med vores leverandører, og kombineret med deres kompetencer var NNIT det bedste valg.” Michael Søby, Bang & Olufsen
Artikel: Søg job i JYSK på mobilenhttp://www.nnit.dk/Cases/NNIT_JYSK_Søg_job_paa_mobilen_DK.pdfArtikel: Søg job i JYSK på mobilenEnterpriseEnkelt, hurtigt og direkte. Det var kravene til den it-løsning, der skal understøtte rekruttering af medarbejdere til JYSK-butikker i 17 lande. Svaret blev en mobilløsning, der er direkte koblet op på koncernens SAP-system.
Artikel: Gode beslutninger kræver grundig analysehttp://www.nnit.dk/Cases/NNIT_Thomas_Cook_Case_DK.pdfArtikel: Gode beslutninger kræver grundig analyseEnterpriseSkandinaviens største charterflyselskab, der betjener Spies, finske Tjaereborg og Ving i Sverige og Norge, har et fundamentalt princip om at træffe store beslutninger på baggrund af kolde facts. I to vidt forskellige sammenhænge bad Thomas Cook Airlines Scandinavia derfor NNIT om at undersøge nye it-løsninger.
Artikel: Service requests er sat på skinner hos DSBhttp://www.nnit.dk/Cases/NNIT artikel_Service requests er sat på skinner hos DSB.pdfArtikel: Service requests er sat på skinner hos DSBOffentlig sektor”Vi har fået mere tilfredse it-medarbejdere og projektledere. De oplever, at processen fungerer, og vi får forventningsafstemt. I dag er det helt tydeligt for dem, hvad leverancerne består i.” Bente Hasgard Olesen, DSB
Artikel: Taktiktavle giver DSB nyt syn på it-strategienhttp://www.nnit.dk/Cases/NNIT_Playmaker_DSB_CIO.pdfArtikel: Taktiktavle giver DSB nyt syn på it-strategienOffentlig sektor”Jeg følte, at Per talte direkte til mig. Det var vigtigt. Jeg har nok set den video 100 gange, jeg har vist den til kolleger, venner og familie.” Martin Börjesson, DSB