Ignorer kommandoer på båndet
Gå til hovedindhold

Leder

Inspire. Involve. Lead. Sådan lyder vores ledelsesprincipper. De er grundlaget for måden vi arbejder med winning teams og for hvordan ledelse tænkes, udføres og opleves i NNIT. Principperne er bygget på input fra samtlige ledere i virksomheden – i Danmark, Kina, Filippinerne, Schweiz og Tjekkiet.

 

NNIT’s ledere spiller en væsentlig rolle i bestræbelserne på at nå vores strategiske mål. Derfor er interesse for både forretning, organisation og menneskelige dynamikker vigtige egenskaber, som den enkelte bør være i besiddelse af. Men en grundlæggende forståelse for NNIT’s services, kunder, økonomi og processer er også et must.

Når vi evaluerer evnen til at drive ledelse i NNIT ser vi både på, hvor god du som leder er til at udvikle dit team og den individuelle medarbejder. Men vi ser også på kvaliteten af de services teamet leverer. Kunde- og medarbejdertilfredsheden er naturligvis også vigtige parametre i den samlede betragtning.

Vi prioriterer ledelse højt, og synes det er vigtigt, at NNIT’s medarbejdere ved, hvad de kan forvente og kræve fra deres leder i form af support, dialog og karriereudvikling.

Din udvikling
Vi fokuserer på at sikre dig arbejdsforhold, der gør dig i stand til at levere projekter af høj kvalitet. Du skal inspirere, involvere og lede winning teams og dybt passionerede medarbejdere i et miljø præget af udfordrende opgaver og veletablerede processer, der skal følges. Endelig tilbyder vi et rigtig godt socialt klima i NNIT. Du vil opleve en høj grad af fleksibilitet og indflydelse på dine egne opgaver samt mulighed for faglig udvikling ved hjælp af fx træning, jobrotation og certificeringer.

Mød os

KENNETH HERTZ ANDERSEN
ASSOCIATE SERVICE DELIVERY DIRECTOR 
“Min karriere i NNIT har været fantastisk indtil videre bl.a. fordi vi arbejder agilt på meget komplekse projekter. Det er udviklende og motiverende. Det samme gælder samarbejdet med mine kolleger, der er meget dedikerede. Jeg valgte NNIT, fordi det er en virksomhed med stor succes, et stærkt brand, en god kultur og et konstant fokus på kundetilfredshed i alt hvad vi gør.”​ 

KRISTIAN LOMHOLT 
SERVICE DELIVERY DIRECTOR 
“NNIT’s værdier gjorde forskellen for mig: Open and honest, conscience driven, value adding. De lever overalt og er udgangspunktet for tillid og gode kunderelationer. I NNIT er der i mine øjne​ et unikt fokus på at skabe resultater og sikre it-leverancerne til kunderne, hvilket jeg som ansvarlig for outsourcing til store virksomheder som Arla, Vestas og DLG, synes er fantastisk.”
FLEMMING SUSTMANN
VICE PRESIDENT, CLIENT MANAGEMENT FINANCE 
“Det er skønt at være del af en succesfuld organisation, der vokser og reelt er med til at styrke vores kunders forretning gennem it. Folk er motiverede, har et internationalt mindset og går op i kundetilfredshed. Som leder bliver jeg inspireret af at udvikle mit team og være med til at styrke den enkeltes kompetencer. Det er jo både med til at gøre en forskel for medarbejderen, for NNIT og for vores kunder." 
TANIA BILL PETERSEN
TEAM LEADER
"I’ve been with NNIT for many years. It has been an exciting journey, and I expect the coming time to be even more exciting.
I love the social part here! Being able to exercise in our fitness room with inspiring colleagues and to attend fun company events are just a few of the benefits that make a difference to me! It adds that little extra to an interesting and challenging job that is meaningful to the customers."
Følg NNIT