Ignorer kommandoer på båndet
Gå til hovedindhold

Evaluering

Evaluering af projekter og services, erfaringsopsamling og personlig feedback er vigtige ingredienser i NNIT. Vi tror fuldt og fast på,​ at vi løbende skal forbedre os både på det personlige plan, på team-niveau og på det organisatoriske plan. Derfor evaluerer vi kundernes opfattelse af, hvordan det er at samarbejde med NNIT, og vi håndterer de mangelfuldheder, som vi eventuelt måtte støde på. 

Vi indsamler løbende feedback på fx specifikke leverancer og den overordnede indsats gennem mange forskellige formelle kanaler. Vi opsamler, konsolidere og sammenligner feedback. Vi optimerer for at forstærke vores kunderelation, ligesom vi tager ved lære og forbedrer os.

NNIT's evalueringsproces består af en årlig kundetilfredshedsundersøgelse, kvartalsvise kundeevalueringer af specifikke projekter og serviceniveauaftaler samt​ løbende slutbrugerundersøgelser. 

Kombinationen af disse tre kanaler garanterer, at kunden altid er involveret i den rigtige fase af leverancen, ligesom alle tre kanaler har samme mål: At sikre at alle kunder er tilfredse. 

I NNIT tror vi på, at konstant fokus på at forbedre os er med til at skabe og udvikle en langvarig kunderelation.

 

 

Lene Nellemann Sjelle+45 3079 8329lvsj@nnit.comhttps://dk.linkedin.com/pub/lene-nellemann-sjelle/2/550/a9Lene Nellemann Sjelle