Ignorer kommandoer på båndet
Gå til hovedindhold

Om support

NNIT tager sig af supporten, så du kan fokusere på din forretnings kerneydelse

​​​​​​​​Den bedste kundesupport-service:
  • Øger medarbejdertilfredsheden
  • Løser problemer hurtigt og effektivt
  • Tilbyder altid flersproget kvalificeret rådgivning og letforståelig teknisk assistance. 24/7, 365 dage om året.
Ovenstående beskriver stort set fordelene ved NNIT’s service- og supportløsninger. Vi tilbyder alt fra call center og servicedesk til komplet pc-bruger support på stedet.

Vi tilbyder endvidere support på virksomhedsapplikationer. Hver af disse services er baseret på ITIL best-practice og bliver håndteret via en dedikeret Service Level Management aftale.

 

 

 

Cort Skov+45 3079 6727csko@nnit.com​​Associate Vice Presidenthttp://https://www.linkedin.com/pub/cort-skov/42/887/78Cort Skov

 

 

NNIT’s servicedesk i Prag sikrer dig lavere pris på højkvalitets-supporthttp://www.nnit.dk/ArtiklerOgOfferings/Sider/NNIT_ServiceDesk_DK_Article.aspxNNIT’s servicedesk i Prag sikrer dig lavere pris på højkvalitets-support
Hvad sker der, hvis itsystemerne går ned?http://www.nnit.dk/ArtiklerOgOfferings/Sider/NNIT_Datasheet_TRP_DK.aspxHvad sker der, hvis itsystemerne går ned?
NNIT CERThttp://www.nnit.dk/cybersecurity/Sider/nnit-cert.aspxNNIT CERT
Support hos kundenhttp://www.nnit.dk/support/Sider/support-hos-kunden.aspxSupport hos kunden
Applikationssupporthttp://www.nnit.dk/support/Sider/applikationssupport-.aspxApplikationssupport
Servicedeskhttp://www.nnit.dk/support/Sider/servicedesk.aspxServicedesk