Ignorer kommandoer på båndet
Gå til hovedindhold

Servicedesk

Servicedesk til at servicere dig

​​​​​​Virksomheder med høje krav til deres servicedesk kan trygt outsource funktionerne til NNIT.

Vi garanterer, at hver eneste desk er bemandet med kvalificerede operatører, som er trænet i at registrere, supportere og følge op på problemer, som ​medarbejderne kan have i forbindelse med systemer, data eller enheder. Det høje serviceniveau er nemlig afgørende for at opretholde en høj produktivitet og medarbejdertilfredshed.

NNIT tilbyder en række services, der strækker sig fra fordelen ved ét samlet callcenter, over førsteklasses support til at håndtere alle former for ønsker og krav på tværs af din samlede it portefølje. ​

 

 

 

Cort Skov+45 3079 6727csko@nnit.com​​Associate Vice Presidenthttp://https://www.linkedin.com/pub/cort-skov/42/887/78Cort Skov

 

 

Robotics Process Automationhttp://www.nnit.dk/Sider/Robotics-Process-Automation.aspxRobotics Process Automation
Cyber Defense Centerhttp://www.nnit.dk/cybersecurity/Sider/nnit-cert.aspxCyber Defense Center
NNIT’s servicedesk i Prag sikrer dig lavere pris på højkvalitets-supporthttp://www.nnit.dk/ArtiklerOgOfferings/Sider/NNIT_ServiceDesk_DK_Article.aspxNNIT’s servicedesk i Prag sikrer dig lavere pris på højkvalitets-support
Hvad sker der, hvis itsystemerne går ned?http://www.nnit.dk/ArtiklerOgOfferings/Sider/NNIT_Datasheet_TRP_DK.aspxHvad sker der, hvis itsystemerne går ned?
Support hos kundenhttp://www.nnit.dk/support/Sider/support-hos-kunden.aspxSupport hos kunden
Applikationssupporthttp://www.nnit.dk/support/Sider/applikationssupport-.aspxApplikationssupport