Ignorer kommandoer på båndet
Gå til hovedindhold

Support hos kunden

Vi rykker ud med kompromisløs support

​​​​​​​For flere og flere virksomheders vedkommende afhænger deres succes direkte a​f medarbejdernes mulighed for adgang til forretningskritiske applikationer. Når hardwaren bryder sammen, eller der er virus i softwaren, så falder produktiviteten. 

NNIT tilbyder noget, der næsten kan betegnes som it-udrykningstjeneste. Vi kommer måske ikke i ambulance, men du vil blive imponeret af vores personales tekniske formåen. De svarer hurtigt på dit opkald og ankommer så på dit kontor eller i dine medarbejderes hjem for at tage sig af hardware eller software problemer. 

NNIT onsite support omfatter alt fra 1. niveau hardware support til håndtering af all​​​e slags hardware-software problemer.

 

 

 

Cort Skov+45 3079 6727csko@nnit.com​​Associate Vice Presidenthttp://https://www.linkedin.com/pub/cort-skov/42/887/78Cort Skov

 

 

Robotics Process Automationhttp://www.nnit.dk/Sider/Robotics-Process-Automation.aspxRobotics Process Automation
Cyber Defense Centerhttp://www.nnit.dk/cybersecurity/Sider/nnit-cert.aspxCyber Defense Center
NNIT’s servicedesk i Prag sikrer dig lavere pris på højkvalitets-supporthttp://www.nnit.dk/ArtiklerOgOfferings/Sider/NNIT_ServiceDesk_DK_Article.aspxNNIT’s servicedesk i Prag sikrer dig lavere pris på højkvalitets-support
Hvad sker der, hvis itsystemerne går ned?http://www.nnit.dk/ArtiklerOgOfferings/Sider/NNIT_Datasheet_TRP_DK.aspxHvad sker der, hvis itsystemerne går ned?
Applikationssupporthttp://www.nnit.dk/support/Sider/applikationssupport-.aspxApplikationssupport
Servicedeskhttp://www.nnit.dk/support/Sider/servicedesk.aspxServicedesk