Ignorer kommandoer på båndet
Gå til hovedindhold
< BACK

Håndtering af komplekse it-landskaber

HVORFOR ER IT SERVICE MANAGEMENT EN GOD IDÉ?

Målet for en virksomheds it-formåen er at sikre effektiv og nem styring af it-landskabet samt et stramt kundefokus, hvor der tages hensyn til kundens adfærd og kultur.

Imidlertid er virkeligheden ofte en helt anden. It-landskaber er komplekse og fragmenterede med mange forskellige leverandører og partnere. Der er ofte mange forskellige versioner af processer og værktøjer, som ikke er integrerede, hvilket medfører, at kunderne får et dårligt indtryk af virksomhedens services, og at deres forventninger ikke indfries.​

TRANSFORMÉR IT-LANDSKABET

NNIT har en lang række eksperter inden for IT Service Management, som kan hjælpe dig med at transformere dit it-landskab, så det kan sikres, at:

 

  • kundernes behov prioriteres og er centralt forankret i it-afdelingens Service Management-strategi,
  • processerne er konsistente i hele organisationen, og at
  • omkostningerne reduceres, mens kvaliteten af it-services løbende øges. 

 

NNIT KAN HJÆLPE DIG

NNIT fokuserer på best practice inden for IT Service Management og kan hjælpe dig på følgende områder:

 

  • ITSM-strategi og serviceimplementering Sikrer, at ITSM-strategien bliver ved med at være relevant og i overensstemmelse med forretnings- og it-strategierne. Vi fokuserer på governance, organisationsmodeller, KPI'er og serviceniveauer, sourcing-strategier og økonomi.
  • Modenhedsvurderinger Vi kan hjælpe dig med at lave vurderinger (identificering af smertepunkter, fastsættelse af baselines og køreplaner for implementering).
  • Uddannelse Ledere og medarbejdere uddannes i best practice inden for ITIL og Service Management.
  • Servicekataloger I samarbejde med interessenterne beskrives de tilbudte it-services og deres form og formål, funktionalitet, funktioner, komponenter, omkostningsfaktorer og valgmuligheder i servicekataloger.

 

 

 

 NNIT'S TILGANG

 

  • Change Management er den afgørende faktor for succes i ITSM, og vi har stramt fokus på at sikre, at ændringerne forankres.
  • Vi lægger stor vægt på løbende levering for at få feedback fra og skabe værdi for kunden så hurtigt som muligt.
  • Vi trækker på vores ekspertise inden for ITIL, COBIT, LEAN og Six Sigma med henblik på at skabe processer, der er fit for purpose og fit for use.

 

FORDELE

Med NNIT som din samarbejdspartner bliver dine it-planer og -services konsistente og følger forretningens mål og foranderlige behov. NNIT's ydelser inden for IT Service Management sikrer dig driftsstabilitet og lavere driftsomkostninger samt omkostningsbesparelser og service-gennemsigtighed. Du vil kunne aflæse effekten af den øgede servicekvalitet direkte i en øget kunde- og medarbejdertilfredshed.

Hvis du ønsker yderligere oplysninger, er du velkommen til at sende en e-mail til itmanagement@nnit.com.​



 


 



 


 

 

 

Johann Gautier+45 3075 0899jgau@nnit.com ​​​Vice Presidenthttp://dk.linkedin.com/pub/johann-gautier/0/27b/257/daJohann Gautier

 

 

Optimér din it forretninghttp://www.nnit.dk/Raedgivning/Sider/optimér-din-it-forretning.aspxOptimér din it forretning
Er it mere end et kostcenter?http://www.nnit.dk/ArtiklerOgOfferings/Sider/NNIT_Mere_End_Et_Kostcenter_DK_Article.aspxEr it mere end et kostcenter?
Aktiver det fulde potentiale af din SAP-løsninghttp://www.nnit.dk/ArtiklerOgOfferings/Sider/NNIT_Datasheet_DK_SAP-Optimering.aspxAktiver det fulde potentiale af din SAP-løsning
Resultatdrevet forretningsoptimeringhttp://www.nnit.dk/ArtiklerOgOfferings/Sider/NNIT_Datasheet_Business_Optim_DK.aspxResultatdrevet forretningsoptimering
Protect your IT investments – with NNITs Database Health Checkhttp://www.nnit.dk/ArtiklerOgOfferings/Sider/NNIT_A4_HealthCheck_UK_Onepage.aspxProtect your IT investments – with NNITs Database Health Check