Ignorer kommandoer på båndet
Gå til hovedindhold

Dynamics AX

Sådan supporterer, vedligeholder og udvikler du dine Dynamics AX- eller D365-systemer med NNIT og SCALES som guider – fra start til slut. 

​Med lanceringen af Dynamics 365 har Microsoft givet virksomheder et effektivt middel til at samle deres CRM- og ERP-behov i én intelligent, cloud-baseret forretningsapplikation. Uanset hvor din virksomhed befinder sig på rejsen mellem Dynamics AX og Dynamics 365, kan I regne med, at NNIT og SCALES kan levere den rådgivning og support, I har behov for. Vi sørger ikke kun for, at I kommer i gang, men sikrer, at jeres aktiviteter kører gnidningsfrit og effektivt, så længe I har brug for det.

Support

  • Fuld niveau 1, 2 og 3 support

  • Funktionel og teknisk applikations-support og -udvikling

  • Applikations- og platforms-niveau

  • Integration, middleware og batch-management

Vedligehold

  • Overvågning af applikationer og vedligehold af performance-niveauer

  • Life cycle management

Udvikling

  • Komplet Microsoft stack (Azure, automatisk test og automatisk release-management)

  • Styring af eksisterende og nye processer med automatiserede værktøjer

  • Management og udvikling af D365-sikkerhedsroller

Transformation og rådgivning

Konstante opdateringer, forbedringer, sikkerhedstrusler og ændringer i forretningen kræver en langsigtet tilgang til Dynamics AX og D365. Vi kan tilbyde al den rådgivning, du skal bruge for at sikre en pålidelig og omkostningseffektiv support, vedligeholdelse, performance-optimering og udvikling.

Outsource driften af AX og sæt selv dit tempo

Overvej at outsource driften af din eksisterende Dynamics AX-løsning til NNIT. Outsourcing sikrer både, at dine systemer er fuldt opdaterede og konstant vedligeholdt, så din organisation i stedet kan fokusere på kerneforretningen og planlægningen af det næste skridt i jeres Dynamics-rejse – i jeres eget tempo.


Vejen til Dynamics 365

Hvis du vil skifte til D365, tilbyder NNIT og SCALES en fyldestgørende service med en samlende tilgang, der inkluderer Project, AMS og Advisory. 

AMS.png

  • Project

Med flere priser og anerkendelser, herunder Årets Microsoft Dynamics Partner, sikrer SCALES, at jeres implementering af Dynamics 365 forløber gnidningsfrit gennem en agil og omkostningseffektiv tilgang til opgaven. Vores team af medarbejdere er vant til at håndtere både lokal og global udrulning med internationale stakeholders og håndtering af overgangen fra legacy-applikationer til D365 FO og/eller CE. Gennem vores unikke projekt- og analysemetoder har vi, med succes, hjulpet +65 Dynamics-kunder i over 40 lande.  


  • Application Maintenance Services (AMS)

NNIT's arv fra pharma-industrien betyder, at vi er kendt for kvalitet og modenhed, når det kommer til at servicere sektoren som strategisk outsourcing-partner. Et stærkt og omfattende AMS-setup er altafgørende for en fortsat effektiv drift af jeres Dynamics 365-løsning. Derfor vil vi, efter implementeringen er gennemført, fortsat fungere som jeres Single Point of Contact i alt, hvad der relaterer sig til support, vedligehold og udvikling af jeres applikationer. Det inkluderer blandt andet 24/7/365-support på 12 forskellige sprog, 200+ Microsoft Dynamics-specialister som tilkaldevagter, batch management, validering, automatiserede tests og meget mere.

 

  • Advisory

Dynamics 365 giver dig mulighed for at tilpasse nye forretningsprocesser samt fleksibiliteten til at skalere ERP-løsningen, så den kan imødekomme ændringerne. Til at hjælpe jer med at udnytte løsningens fulde potentiale, står vores dedikerede it-transformations- og forretningsstrategispecialiser klar med strategiske initiativer og analyser, når I har behov for det. Det betyder, at du kan få belyst den fulde effekt af jeres transformation fra et sikkerheds-, datamanagement-, regulatorisk samt organisatorisk perspektiv.


Hvorfor NNIT og SCALES?

Når du skal vælge Dynamics-partner, så kan du ikke skyde forbi med kombinationen NNIT og SCALES – en del af NNIT Group.

NNIT er en internationalt anerkendt konsulent og leverandør inden for udvikling, implementering, validering og drift af it-løsninger med en stærk historik fra life sciences-sektoren. Med en NNIT-løsning er du garanteret ekspertrådgivning og et unikt produkt af høj kvalitet – skræddersyet til dine behov og med et højt niveau af og fokus på datasikkerhed. Og med NNITs Global Delivery Model kan vi tilbyde service af højeste niveau til kunder over hele verden.

SCALES er den største Microsoft Dynamics 365-partner i Norden og blandt den øverste én procent globalt, når det kommer til Microsoft-partnere. Opkøbet af SCALES kombineret med NNITs SAP-kompetencer gør NNIT til den førende totalleverandør af ERP-ydelser.

Læg dertil unik, skræddersyet outsourcing af infrastruktur og applikationer, og du får den fulde pakke, når du samarbejder med NNIT. Sammen vil NNIT og SCALES fungere som din Single Point of Contact-partner på alt Dynamics-relateret, infrastruktur og dit komplette landskab af applikationer. Ved kun at have en leverandør til alle disse services sikrer du samtidig smidighed i processerne – hvilket omvendt sparer dig for tid og besvær.


Er du interesseret i mere viden om Dynamics 365?

Læs mere i vores 10 artikler om hvordan du kan forblive agil ved at forene CRM og ERP til en intelligent forretningsapplikation. 

 

Er du klar til at tage næste skridt i din Dynamics AX- eller D365-rejse?

Book et møde med Morten Kvist Thomsen og find ud af, hvordan din virksomhed kan lykkes med jeres rejse mod cloudbaseret Dynamics 365. Udfyld formen med dine kontaktoplysninger nedenfor og du vil blive kontaktet så hurtigt som muligt. 

 

 

Joakim Gunnløgsson 30778738jkgu@nnit.comMarketing Consultanthttps://www.linkedin.com/in/joakimbaik/Joakim Gunnløgsson

 

 

Adgang til data i realtid booster beslutningstagninghttp://www.nnit.dk/KundeCases/Sider/Adgang-til-data-i-realtid-booster-beslutningstagning.aspxAdgang til data i realtid booster beslutningstagning
DevOpshttp://www.nnit.dk/Forretningsloesninger/Sider/DevOps.aspxDevOps
IT-afdelingens evne til at skabe resultater, er virksomhedens eksistensgrundlaghttp://www.nnit.dk/ArtiklerOgOfferings/Sider/IT-afdelingens-evne-til-at-skabe-resultater.aspxIT-afdelingens evne til at skabe resultater, er virksomhedens eksistensgrundlag
Lad data løfte lønsomheden i dine projekterhttp://www.nnit.dk/ArtiklerOgOfferings/Sider/Lad-data-løfte-lønsomheden-i-dine-projekter.aspxLad data løfte lønsomheden i dine projekter
Kopenhagen Fur sikrer bæredygtigheden med D365http://www.nnit.dk/ArtiklerOgOfferings/Sider/Kopenhagen-Fur.aspxKopenhagen Fur sikrer bæredygtigheden med D365
Når digital transformation forandrer markedet: Disrupt eller bliv disruptedhttp://www.nnit.dk/ArtiklerOgOfferings/Sider/Disrupt-eller-bliv-disrupted.aspxNår digital transformation forandrer markedet: Disrupt eller bliv disrupted
Når Big Data giver stærkere return on ERP investmenthttp://www.nnit.dk/ArtiklerOgOfferings/Sider/Big-Data-giver-stærkere-return-on-ERP-investment.aspxNår Big Data giver stærkere return on ERP investment
Hvad er Dynamics 365?http://www.nnit.dk/ArtiklerOgOfferings/Sider/Hvad-er-Dynamics-365.aspxHvad er Dynamics 365?
CIO’ens nye rolle- fra drift til strategihttp://www.nnit.dk/ArtiklerOgOfferings/Sider/CIO’ens-nye-rolle-Fra-drift-til-strategi.aspxCIO’ens nye rolle- fra drift til strategi
Digital transformation-CEO'ens rolle i forandringhttp://www.nnit.dk/ArtiklerOgOfferings/Sider/Digital-transformation-CEO'ens-rolle-i-forandring.aspxDigital transformation-CEO'ens rolle i forandring