Ignorer kommandoer på båndet
Gå til hovedindhold

Kunstig intelligens og machine learning til kundeservice og support

Et unikt samarbejde mellem NNIT og SupWiz Kundeservice og kundeoplevelser er nogle af de vigtigste succesfaktorer for virksomheder og organisationer i dag.

​I dag kræver kunderne at få effektiv og velinformeret support, præcis når de har brug for det. Denne "on-demand”-tilgang gør op med den traditionelle telefonsupport, hvor kunderne kunne ringe i et begrænset tidsrum.

Kunstig intelligens og maskinlæring er væsentlige teknologier, som kan hjælpe dig med at håndtere kundeservicebegrebets stigende krav og kompleksitet. Der er mange fordele ved at bruge kunstig intelligens og maskinlæring til at håndtere indkommende kundeservicehenvendelser, især når disse kombineres med RPA-teknologi (Robotic Process Automation).

Fordelene er bl.a.:

  • Kortere ventetid

  • Ensartet serviceoplevelse

  • Kunstig intelligens kan løse standardsager

  • Hjælper kundeservicemedarbejderne med at løse mere komplekse eller avancerede sager

  • Sikrer, at de nødvendige oplysninger struktureres og er til rådighed for kundeservicemedarbejderne inden overlevering

  • Sender kundehenvendelser videre til det rigtige sted i organisationen

F.eks. kan brugen af kunstig intelligens til at analysere, om en henvendelse har de nødvendige oplysninger til at blive behandlet, spare meget tid i service desk-funktionen. Kunstig intelligens kan også oplæres til at forstå naturligt sprog og give svar på henvendelser. Dette er med til at reducere standardprocesserne i din organisation.

Hvordan kommer man i gang med kunstig intelligens og maskinlæring?

Det kan virke som en kompleks opgave at komme i gang med at bruge kunstig intelligens, men NNIT og SupWiz har i samarbejde udviklet en klar og tydelig model, der giver konkrete resultater med begrænset indledende indsats. Vi har fokus på at identificere sager, som kan hjælpe jer i gang med kunstig intelligens og sætte jer i stand til at måle projektets forretningseffekt.

Det kunne f.eks. være at analysere indgående e-mails for at sikre, at de indeholder alle de nødvendige oplysninger. Eller at knytte e-mails til eksisterende ofte stillede spørgsmål og servicevejledninger, så kunderne i større grad kan klare det ved hjælp af selvbetjening. Der er mange muligheder, og vi hjælper med at identificere det mest optimale område at få jer i gang på.

Kunstig intelligens og maskinlæring har et kæmpe potentiale til at ændre kundeservice til det bedre. Lad os hjælpe dig med at komme i gang og opleve fremtiden for kundeservice. 

Om SupWiz

SupWiz er en nystartet og hurtigvoksende virksomhed, som leverer avancerede løsninger inden for kunstig intelligens og maskinlæring og hjælper virksomheder med at løfte deres support- og kundeservicefunktioner op på et helt nyt niveau. SupWiz-platformen er udviklet af et hold superdygtige Data Scientists og kan dokumentere en lang række værdiskabende resultater. Vi har fokus på at begrænse al den hype, der er omkring kunstig intelligens, og i stedet vise, hvordan teknologien bag kunstig intelligens og maskinlæring kan skabe resultater. 
Hvis du vil vide mere om SupWiz, kan du kontakte Mads Kaysen, CCO på m.kaysen@supwiz.com.

 

 

Thomas Schjødttmsc@nnit.comDirectorThomas Schjødt

 

 

Fra Dynamics AX til Dynamics 365 - En digital transformationhttp://www.nnit.dk/Sider/Fra-Dynamics-AX-til-Dynamics-365.aspxFra Dynamics AX til Dynamics 365 - En digital transformation
DevOpshttp://www.nnit.dk/Forretningsloesninger/Sider/DevOps.aspxDevOps
Pretotyping: Test din idé før, du udvikler – og understøt produktets relevans i et omskifteligt markedhttp://www.nnit.dk/ArtiklerOgOfferings/Sider/Pretotyping-Test-din-idé-før,-du-udvikler-–-og-understøt-produktets-relevans-i-et-omskifteligt-marked.aspxPretotyping: Test din idé før, du udvikler – og understøt produktets relevans i et omskifteligt marked
Adgang til data i realtid booster beslutningstagninghttp://www.nnit.dk/KundeCases/Sider/Adgang-til-data-i-realtid-booster-beslutningstagning.aspxAdgang til data i realtid booster beslutningstagning
Internet of Me - Demokratisering af digital sundhed i skyenhttp://www.nnit.dk/ArtiklerOgOfferings/Sider/Internet-of-Me---Demokratisering-af-digital-sundhed-i-skyen.aspxInternet of Me - Demokratisering af digital sundhed i skyen
Optimer kundeoplevelsen med artificial intelligence http://www.nnit.dk/ArtiklerOgOfferings/Sider/Optimer-kundeoplevelsen-med-artificial-intelligence-.aspxOptimer kundeoplevelsen med artificial intelligence
Agilitet:Et must for digital transformationhttp://www.nnit.dk/ArtiklerOgOfferings/Sider/Agilitet-Et-must-for-digital-transformation.aspxAgilitet:Et must for digital transformation
Når Big Data giver stærkere return on ERP investmenthttp://www.nnit.dk/ArtiklerOgOfferings/Sider/Big-Data-giver-stærkere-return-on-ERP-investment.aspxNår Big Data giver stærkere return on ERP investment
Kopenhagen Fur sikrer bæredygtigheden med D365http://www.nnit.dk/ArtiklerOgOfferings/Sider/Kopenhagen-Fur.aspxKopenhagen Fur sikrer bæredygtigheden med D365
Lad data løfte lønsomheden i dine projekterhttp://www.nnit.dk/ArtiklerOgOfferings/Sider/Lad-data-løfte-lønsomheden-i-dine-projekter.aspxLad data løfte lønsomheden i dine projekter