Ignorer kommandoer på båndet
Gå til hovedindhold

Gode kundeoplevelser med AI

29. januar | Århus

Vi bliver alle eksponeret for kundeoplevelser på daglig basis, men hvad er det egentlig?

Kundeoplevelser (cx) handler om at give dine kunder den bedste oplevelse med dit brand på tværs af alle relevante områder. Det er vigtigt at forstå kundeadfærd for at skabe unikke oplevelser, der involverer kunden. 

Ved implementering af kunstig intelligens kan du forbedre din måde at levere værdi på, da det vil øge effektiviteten i dine processer, hvilket kan være med til at opnå en konkurrencemæssig fordel, der i sidste ende sikrer, at dine kunders forventninger bliver mødt.

Deltag i dette seminar og hør hvordan NNIT har arbejdet med Customer Experience, samt hvilke erfaringer det har givet, og hvilken læring det har medført i organisationen. Hjaltelin Stahl vil dele sine erfaringer med at rådgive og komme i gang med CX i virksomheder og hvad man skal være opmærksom på når man gerne sætte vil sit CX projekt i gang.
Til slut præsenteres konkrete cases om AI, der gennemgår hvordan du optimerer måden at levere kundeoplevelse på ved at bruge nye teknologier.

Tilmeld dig her 

Agenda 

08:30 - 09:00       Registrering og morgenmad

09:00 - 09:10       Velkommen ved Torsten Schlägelberger, NNIT

09:10 - 09:30       Digital together - Thomas Schjødt, NNIT

09:30 - 10:30       CX - Hvordan kommer man igang ved Jonas                                           Sylvest, Hjaltelin Stahl

10:30 - 10:45       Pause

10:45 - 11:15       Hvad er AI ved Stephen Alstrup, Supwiz

11:15 - 11:45       Hvordan kan du bruge AI til forbedring af CX ved                                     Mads Kaysen, Supwiz

11:45 - 12:00       Afrundning ved Torsten Schlägelberger, NNIT

12:00 -                 Frokost og netværk     

 

 

Joakim Gunnløgsson 30778738jkgu@nnit.comMarketing Consultanthttps://www.linkedin.com/in/joakimbaik/Joakim Gunnløgsson

 

 

Life scienceshttp://www.nnit.dk/Sider/life-sciences.aspxLife sciences
Life sciences løsningerhttp://www.nnit.dk/Forretningsloesninger/Sider/life-sciences-løsninger.aspxLife sciences løsninger
Healthcarehttp://www.nnit.dk/Sider/healthcare.aspxHealthcare
Digital Beat af NNIThttp://www.nnit.dk/Sider/podcast.aspxDigital Beat af NNIT
NNIT Cloud services – få et dynamisk cloud setup, der matcher dine forretningsbehovhttp://www.nnit.dk/Sider/NNIT-cloud-services.aspxNNIT Cloud services – få et dynamisk cloud setup, der matcher dine forretningsbehov
Fra Dynamics AX til Dynamics 365 - En digital transformationhttp://www.nnit.dk/Sider/Fra-Dynamics-AX-til-Dynamics-365.aspxFra Dynamics AX til Dynamics 365 - En digital transformation
Digitale brobyggere: 6 eksempler på digital forandring, der har fokus på forretning frem for på teknologihttp://www.nnit.dk/ArtiklerOgOfferings/Sider/Digitale-brobyggere--6-eksempler-på-digital-forandring,-der-har-fokus-på-forretning-frem-for-på-teknologi.aspxDigitale brobyggere: 6 eksempler på digital forandring, der har fokus på forretning frem for på teknologi
Eventshttp://www.nnit.dk/Sider/Events.aspxEvents
Gode kundeoplevelser med AIhttp://www.nnit.dk/Sider/Levere-kundeoplevelser-med-AI.aspxGode kundeoplevelser med AI
Digital transformation i Life Science: Regulativer er ikke en barrierehttp://www.nnit.dk/ArtiklerOgOfferings/Sider/Digital-transformation-i-Life-Science-Regulativer-er-ikke-en-barriere.aspxDigital transformation i Life Science: Regulativer er ikke en barriere