Ignorer kommandoer på båndet
Gå til hovedindhold

NNIT Executive Connect

Den 4. oktober i Aarhus
Den 6. oktober i København

 

Vi sætter fokus på customer centricity, som både er en vigtig vækstmotor og samtidig driver innovation.

Fremskridt indenfor teknologi og kommunikation, kombineret med den eksplosive vækst i data og information, har ændret verden og den globale kunde har nye forventninger og krav til kundeoplevelsen.

At opbygge en kundeorienteret organisation er ikke en nem opgave. For at bygge et stærk fundament skal virksomheder fokusere på at omdefinere kunderelationer og transformere deres virksomhed for at drive innovation og vækst.

I Aarhus har vi inviteret Torben Fabrin, CIO fra Arla til at fortælle om Arla's 2020 strategi der med udgangspunkt i forbrugernes og kundernes behov driver innovation og vækst både i ind- og udland.

I København har vi inviteret Torben Bonde, CIO fra Vestas til at fortælle om Vestas transformation af deres forretningsmodel fra en sofistikeret hardware virksomhed til en sofistikeret software virksomhed. En transformation hvor IT spiller en stor rolle og har ændret IT funktionens organisering, efterspørgsel af kompetencer i et mere kundeorienteret marked.

Derudover vil Thomas Ritter, Professor, Strategic Management and Globalization, CBS tale om hvordan leder man en markeds- og kundeorienteret organisation.

Thomas er en af landets førende eksperter indenfor markedsstrategi, kundeindsigt, kunderelationer og datadrevet forretningsudvikling og rådgiver virksomheder verden over.

Under middagen vil Jan Gintberg underholde.

 

Tilmelding kan ske her

4. oktober på Varnapalæet i Aarhus

6. oktober på Langeliniepavillionen i København

 

 

 

Birgitte Barslund+45 3077 8160bibn@nnit.comMarketing Manager https://www.linkedin.com/in/birgittebarslundBirgitte Barslund